رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان تصاویر ارتش یمن از لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی + فیلم پلیس آمریکا حدود ۱۰۰ نفر را روز شنبه در دانشگاه نورث ایسترن بازداشت کرد افشای جزئیات توافق شکست‌خورده میان روسیه و اوکراین احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است| ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین+ فیلم مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد
سرخط خبرها

رئیس جمهور: برنامه دولت سیزدهم تکمیل‌کردن و به سامان رساندن کار‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام است

  • کد خبر: ۱۵۳۹۷۹
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
رئیس جمهور: برنامه دولت سیزدهم تکمیل‌کردن و به سامان رساندن کار‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام است
آیت الله سیدابراهیم رئیسی روز چهارشنبه همزمان با میلاد حضرت مهدی (عج) منجی عالم بشریت، بیمارستان هزار تختخوابی حضرت مهدی (عج) را تهران افتتاح کرد که بزرگترین و مجهزترین بیمارستان خاورمیانه به شمار می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز - رئیس جمهور پس از افتتاح این بیمارستان در سخنانی فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز میلاد امام زمان (عج) را تبریک گفت و اظهار داشت: نیمه شعبان از شب‌های قدر است، زیرا ظرف تولد یک انسان کامل است و امیدواریم در این ایام با برکت خداوند برکات خود بر امت اسلامی نازل کند.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه این مرکز درمانی برای خدمت به مردم افتتاح شده است، از همه دست اندرکاران ساخت آن از دولت‌های گذشته و نیز خیرانی که در این پروژه نقش داشتند، طراحان، مهندسان، شرکت‌های پیمانکاری، ناظران و کارگران، وزرای سابق و اسبق بهداشت و وزیر کنونی بهداشت تشکر کرد که کمک کردند یک مرکز درمانی آبرومند و مجهز افتتاح شود.

رئیس جمهور برنامه دولت سیزدهم را تکمیل و به سامان رساندن کار‌ها و پروژه‌های نیمه تمامی دانست که سال‌ها بر زمین مانده اند و در این باره توضیح داد: همه این کار‌ها در کارنامه و به نام نظام جمهوری اسلامی ایران و در راستای خدمت به مردم عزیز ایران نزد خدا ثبت می‌شود.

وی تاکید کرد: پروژه‌هایی که ده یا پانزده سال نیمه‌کاره رها شده باید ساماندهی شود؛ تمام این پروژه‌های نیمه‌تمام در سبد نظام جمهوری اسلامی ایران است و هرکس آجر روی آجری گذاشته به مردم خدمت کرده‌است.

تجهیزات پزشکی ایران قابل رقابت با دنیا است/ ۹۷ درصد دارو در کشور تولید می‌شود 
 
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تجهیزات پزشکی و اتاق عمل ایران به دست شرکت‌های دانش بنیان و متخصصان ما تولید شده که قابل رقابت با تجهیزات پزشکی دنیاست، گفت:۹۷ درصد دارو در کشورمان تولید می شود که باید شرکت‌های داروسازی مورد حمایت قرار گیرند.

آیت الله رئیسی با قدردانی از همه پرستاران و کادر درمان کشور به دلیل مقابله همه جانبه با کرونا اظهار داشت: همه پرستاران عزیز در مسیر مقابله با کرونا برای صیانت از جان مردم افتخار آفریدند و کاری مثال زدنی انجام دادند.

رییس جمهور احداث بیمارستان ها، اورژانس ها و کلینیک ها در کشور را از ضروریات دانست و بیان داشت: باید اتمام پروژه های نیمه تمام در حوزه های مختلف که چندین سال عقب مانده است در دستور کار قرار گیرد و دولت در تلاش است تا هر چه زودتر این پروژه ها را به اتمام برساند این از کار های مهمی است که باید انجام شود.

رئیس‌جمهور بر رفع کمبودها در حوزه های پزشکی بیمارستانی تاکید کرد و گفت: باید اقداماتی انجام دهیم که روند درمانی و پزشکی افراد به بیمارستان و اتاق عمل کشیده نشود.

آیت الله رئیسی به سفر اخیر خود به بوشهر بیان داشت: در منطقه کنگان عسلویه با توجه به آلایندها  امراضی وجود دارد باید  در این زمینه پیشگیری کنیم  که به درمان  نیاز نداشته باشیم.

وی سرمایه گذاری در حوزه بهداشت را برای دولت  بسیار پر اهمیت عنوان کرد و گفت: بر اساس تقدم پیشگیری بر درمان باید برای پیشگیری اهمیت قائل شویم و کار متفاوتی در این حوزه انجام دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->